Mijn eerste reis - Reisverslagen van linda van rooijen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van linda van rooijen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor vier maanden ga ik stage lopen op de buchnerschool in Paramaribo. Ik krijg hier een kleuterklas, welke dat precies wordt mag ik gaan kiezen als ik daar ben.
Buiten mijn stage ben ik van plan om het één en ander aan vrijwilligerswerk te gaan doen en veel van het land te bekijken, kortom ik hoop een super tijd tegemoet te gaan!

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2008

Weer thuis!

20 Mei 2008

Nog 4 dagen en dan zit het er alweer op...

02 Mei 2008

Nog 22 dagen genieten in Suriname

20 April 2008

Het tweede bezoek uit Nederland

01 April 2008

De binnenland trip
linda

Voor vier maanden ga ik stage lopen op de buchnerschool in Paramaribo. Ik krijg hier een kleuterklas, welke dat precies wordt mag ik gaan kiezen als ik daar ben. Buiten mijn stage ben ik van plan om het één en ander aan vrijwilligerswerk te gaan doen en veel van het land te bekijken, kortom ik hoop een super tijd tegemoet te gaan!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14398

Voorgaande reizen:

31 Januari 2008 - 24 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: