Weer thuis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van linda rooijen - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van linda rooijen - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg linda

06 Juni 2008 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Hier dan echt mijn aller, aller laatste berichtje op mijn site.

Inmiddels ben ik weer anderhalve week in Nederland. Het wennen is weer erg snel gegaan, misschien wel iets TE snel naar mijn zin. Ik heb eigenlijk het gevoel alsof Suriname al heel lang geleden is.
Gelukkig heb ik de foto's en de videos nog dus kan ik het allemaal nog vaak terug kijken!

Ik kijk terug op een hele mooie, leerzame en gezellige stageperiode. Ik ben heel erg blij dat ik dit gedaan heb en het is zeker een aanvulling geweest op mijn studie.

Ik ben nu druk op zoek naar een baan voor na de zomervakantie. Ik ga nu wel vanaf 16 juni invallen op een school in Lombok, 4 dagen in de week in een groep 1/2. Dit is, naar alle waarschijnlijkheid tot de zomervakantie. Het is een Dalton school en ik ben heel blij met dit werk, omdat ik zo weer wat meer ervaring op kan doen.

Ik moet nu alleen nog de beoordeling van mijn onderzoek naar woordenschat krijgen en mijn portfolio inleveren. Als dit allemaal met een voldoende is beoordeeld kan ik begin september mijn diploma in ontvangst nemen, en dan ben ik een echte juf!

Via deze weg wil ik iedereen nogmaals bedanken voor alle leuke reacties op mijn site. Veel van jullie heb ik alweer gezien en anderen spreek ik vast snel weer een keer mee af.

Een laatste dikke x voor iedereen

  • 06 Juni 2008 - 09:29

    Tess:

    Hoi Lin, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad, en lekker dat je weer thuis bent. Ik ben inmiddels al 3 maanden moeder van een prachtige zoon. Maar ik denk dat je dat op hyves al gezien hebt. Geniet lekker van het mooie weer in Nederland en ik spreek je snel op hyves weer! xxx Tess

  • 06 Juni 2008 - 15:03

    Joëlle:

    Nogmaals:
    Welkom thuis!!!

    kus, Joëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

Voor vier maanden ga ik stage lopen op de buchnerschool in Paramaribo. Ik krijg hier een kleuterklas, welke dat precies wordt mag ik gaan kiezen als ik daar ben. Buiten mijn stage ben ik van plan om het één en ander aan vrijwilligerswerk te gaan doen en veel van het land te bekijken, kortom ik hoop een super tijd tegemoet te gaan!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 1413
Totaal aantal bezoekers 14393

Voorgaande reizen:

31 Januari 2008 - 24 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: